فراسوی اطلاعات
فراسوی اطلاعات

فراسوی اطلاعات

ترفند

  • اگر فایلی را پاک کردید و نتوانستید از Recycle Bin آن را باز گردانید به صورت زیر عمل کنید:

می توانید با استفاده ازابزارهایی چون برنامه   Fast file undelete آن را دوباره بدست آوریم.

اگر فایل مربوط در Recycle Bin وجود نداشت با right click کردن گزینه Restorرا انتخاب کنید.

در ویندوز xp/meمیتوان این کار را از طریق system Restor utility  انجام دهید این عمل سیستم را به حالت save قبلی در می آورد.

این ابزار در ویندوز98 با نام  power Quest secordchance موجود است.

موفق باشید*

  • افزایش سرعت ویندوز:

در ویندوز سری 9x/2000 باید از برنامه های پاک کننده ریجستری استفاده  کرد.

در ویندوزxp  : 1) به درایوی که ویندوز طح در آن نصب است رفته.

                    2)سپس به مسیر prefetch )  windows درایو xp ) بروید و فایلهای درون این پوشه را پاک کرده و کامپیوتر را Restart  کنید و نتیجه کار را ببینید.

                     موفق باشید*

نظرات 2 + ارسال نظر
شهیاد دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:58 ق.ظ http://www.kaboutar.blogsky.com

سلام دوست من. از اینکه از وبلاگ من بازدید کردی ممنونم.
وبلاگ شما هم بسیار زیبا و جالبه. باز هم به من سر بزن.
موفق باشی.

یوکابد دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:42 ب.ظ http://youkabed.blogsky.com

سلام
من هم ممنونم بابت نظری که دادی امروز وقت کردم و وب لاگتو دیدم خیلی جالب و مفید بود همیشه پایدار بمونی دوست من
یوکابد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد