فراسوی اطلاعات
فراسوی اطلاعات

فراسوی اطلاعات

Time

29. ساعت عقربه دار لغزان.

تبصره: این کد را بهتر است که در قسمت سر، یعنی ما بین دو تگ <head></head> قرار دهید.

Select All

30. ساعت عقربه دار ثابت.

تبصره 1: همانطور که در این کد ملاحضه می کنید، تگهای سر و بدن ( <head></head> و <body></body> ) آمده است. من توصیه میکنم شما محتویات ما بین هر دو تگ را تک تک کپی بگیرید و در قسمت های سر و بدن کد خود بچسبانید تا از تکرار مجدد این دو تگ جلوگیری شود. البته تکرار این دو تگ ممانعتی ندارد ولی بهتر است یکبار تکرار شوند.
تبصره 2: من توصیه میکنم که اگر در لیست کد صفحه ی شما دو تگ (<style></style>) وجود دارد فقط کدهای میانی را کپی بگیرید و ما بین آنها بچسبانید.

Select All

31. ساعت میله ای با جدول.

تبصره: همانطور که در این کد ملاحضه می کنید، تگهای سر و بدن ( <head></head> و <body></body> ) آمده است. من توصیه میکنم شما محتویات ما بین هر دو تگ را تک تک کپی بگیرید و در قسمت های سر و بدن کد خود بچسبانید تا از تکرار مجدد این دو تگ جلوگیری شود. البته تکرار این دو تگ ممانعتی ندارد ولی بهتر است یکبار تکرار شوند.

Select All

32. یک ساعت کامپیوتری ساده.

تبصره: همانطور که در این کد ملاحضه می کنید، تگهای سر و بدن ( <head></head> و <body></body> ) آمده است. من توصیه میکنم شما محتویات ما بین هر دو تگ را تک تک کپی بگیرید و در قسمت های سر و بدن کد خود بچسبانید تا از تکرار مجدد این دو تگ جلوگیری شود. البته تکرار این دو تگ ممانعتی ندارد ولی بهتر است یکبار تکرار شوند.

Select All

33. ساعتی با نشانگر مدت زمانی که کاربر وارد شده است. (1 فارسی)

تبصره: این کد را بهتر است که در قسمت سر، یعنی ما بین دو تگ <head></head> قرار دهید.

Select All

34. ساعتی با نشانگر مدت زمانی که کاربر وارد شده است. (2 انگلیسی)

تبصره: این کد را بهتر است که در قسمت سر، یعنی ما بین دو تگ <head></head> قرار دهید.

Select All

35. ایجاد ساعت در نوار وضعیت.

تبصره: این کد را بهتر است که در قسمت سر، یعنی ما بین دو تگ <head></head> قرار دهید.

Select All

36. ایجاد تاریخ و ساعت در نوار وضعیت.

تبصره: این کد را بهتر است که در قسمت سر، یعنی ما بین دو تگ <head></head> قرار دهید.

Select All

37. ساعت های بعضی از شهر های خارجی.

تبصره: این کد را بهتر است که در قسمت سر، یعنی ما بین دو تگ <head></head> قرار دهید.

Select All

38. ساعات بیشتر شهرهای جهان.

تبصره: همانطور که در این کد ملاحضه می کنید، تگهای سر و بدن ( <head></head> و <body></body> ) آمده است. من توصیه میکنم شما محتویات ما بین هر دو تگ را تک تک کپی بگیرید و در قسمت های سر و بدن کد خود بچسبانید تا از تکرار مجدد این دو تگ جلوگیری شود. البته تکرار این دو تگ ممانعتی ندارد ولی بهتر است یکبار تکرار شوند.

Select All

39. کد یک تقویم کوچک ولی زیبا.

تبصره: این کد را بهتر است که در قسمت سر، یعنی ما بین دو تگ <head></head> قرار دهید.

Select All

40. یک ساعت کامپیوتری در عنوان صفحه (Title).

تبصره: این کد را بهتر است که در قسمت سر، یعنی ما بین دو تگ <head></head> قرار دهید.

Select All

موفق باشید .

نظرات 1 + ارسال نظر
آدینه بوک دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:54 ب.ظ http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد