فراسوی اطلاعات
فراسوی اطلاعات

فراسوی اطلاعات

زن و شوهر کامپیوتری

شوهر: سلام،من Log in کردم.زن: لباسی رو که صبح بهت گفتم خریدی؟
شوهر: Bad command or File name.زن: ولی من صبح بهت تاکید کرده بودم!شوهر: Syntax Error, Abort, Retry, Cancel.زن: خوب حقوقتو چیکار کردی؟
شوهر: File in Use, Read only, Try after some Time.زن: پس حداقل کارت عابر بانکتو بده به من.شوهر: Sharing Violation, Access Denied.زن: می دونی، ازدواج با تو واقعا یک تصمیم اشتباه بود.شوهر: Data Type Mismatch.زن: تو یک موجود بدرد نخور هستی.شوهر: By Default.زن: پس حداقل بیا بریم بیرون یه چیزی بخوریم.شوهر: Hard Disk Full.زن: ببینم میتونی بگی نقش من تو زندگی تو چیه؟
شوهر: Unknown Virus Detected.زن: خب مادرم چی؟
شوهر: Unrecoverable Error.زن: و رابطه تو با رئیست؟
شوهر: The only User with Write Permission.زن: تو اصلا منو بیشتر دوست داری یا کامپیوترتو؟
شوهر: Too Many Parameters.زن: خوب پس منم میرم خونه بابام.شوهر: Program Performed Illegal Operation, It will be Closed.زن: خوب گوشاتو بازکن، من دیگه بر نمیگردم!شوهر: Close all Programs and Logout for another User.زن: می دونی، صحبت کردن باتو فایده نداره، من رفتم.شوهر: Its now Safe to Turn off your Computer 

 

شعری از خواجه رایانه

ای خدا هارد HARD دلم فرمت FORMAT مکن
فـیلد FILD مـا را خالی از برکت مـکن
آپشن OPTION غـم را خـدایا آن ON مـکـن
فایل FILE اشکم را خدایا ران RUN مکن
دل تـری DELTREE کـن شاخه هـای غصه را
سـردی و افـسـردگـی را، هـر سـه را
جامـپر JUMPER شـادی بیا تا ست SET کنیم
سیستم انـدوه را ری سـت RESET کنیم
نـام تـو پاس ورد PASSWORD درهـای بهشت
آدرس ای – میل E_MAIL سایت سرنوشت
ای خــدا روز ازل کـــد CAD داشــتـی
موس MOUSE بود اما مگر پد PAD داشتی
که چـنیـن طـرح تــری دی 3D مــی زدی
طرح خود بر روی سـی دی CD می زدی
تـا نـیفـتد بـاگ BUG در انـدیشـه مــان
تـا کـه ویـروسـی نگـردد ریشـه مـان
ای خــدا از بـهــر مــا ایـمـن فـرسـت
بهـر دلـهای پـر آتـش فـن FAN فرست
ای خــدا حــرف دلـــم بـا کـی زنــم
هلپ HELP می خـواهم که اف وان F1 می زنم

KUpTime 1.0.9

KUpTime 1.0.9 : یک برنامه 113 کیلوبایتی که کلی اطلاعات جالب ارائه می‌دهد. (زمان آپ‌تایم بودن سیستم، مدت زمانی که از نصب سیستم‌عامل گذشته است و ...)

احساسی

اگه یکم فکر کنی میبینی زندگی ارزشه زنده بودنو نداره.اگه یکم بیشتر فکر کنی میبینی زندگی ارزشه مردنم نداره.امّا اگه خیلی فکر کنی میبینی مردنو زنده بودن ارزشه فکر کردنو نداره همیشه یادت باشه چیزی که امروز داری شاید آرزویه دیروزت بوده و بزرگترین آرزویه فردات بشه پس همیشه سعی کن قدره چیزی که امروز داری خوب بدونی .......