فراسوی اطلاعات
فراسوی اطلاعات

فراسوی اطلاعات

پرسش و پاسخ :

قابل توجه کابرانی که از موتورهای جستجو به وبلاگ من رجوع می کنند امکان دارد کلمه یا مو ضوعی را جستجو کرده باشید؛ لطفا در موضوعات وبلاگ بررسی کنید که موضوع مورد شما باشد یا زیر مجموعه ای از آن باشد در غیر این صورت می توانید سئوالات خود را مطرح نمایید .

 با تشکر عباس کریمی

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:03 ق.ظ

من تازه با سایت شما آشنا شدم اونم همون طور که خودتون گفتین طی یک جستجو ! باید بگم که سایتتون خیلی عالیه یه چیزایی توش نوشتین که هیچ جای دیگه نمی شه هم ی اینها رو باهم پیدا کرد . بهتون تبریک می گم بهتر در مورد سایتتون تبلیغ کنین چون خیلی های هستن که از سایت شما اطلاعی ندارن .
در آخر یه سوال داشتم :

یه سوال در زمینه پرینتر دارم :
در چه صورت یک پرینتر روی یک مادربورد نصب نمی شود . یعنی امکان این که یک مادربورد یک پرینتر را ساپورت نکنه وجود دارد ؟ در صورت مثبت بودن هیچ راهی غیر از تعویض مادربورد وجود ندارد ؟ و یه سوال دیگه
ویندوز کامپیوترم را عوض کردم حالا که می خواهم درایوهای دیگه رو باز کنم پیغام می ده که می خواهی فرمت کنی ؟
یه جایی یه بار خوندم که اگه همچین مشکلی پیش اومد باید فرمت دریوای که ویندوز توش نصبه با درایوهای دیگه یکی کنید . حالا من نمی دونم چطوری این کار رو بکنم .



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد