فراسوی اطلاعات
فراسوی اطلاعات

فراسوی اطلاعات

شعر دات کامی

دوباره شب شد و من بی قرارم

Connect کن زود بیا در انتظارم

بیا من آمدم پای Messenger

شد و مسحور آوای Messenger

بیا HARD دلت را ما ببینیم

کلی از کنج Home Page ات بچینیم

بیا Icon نای بی نشانم

که من جز Address Mail ات ندانم

بیا امشب کمی On Line باشیم

و یا تا صبح سان شاین باشیم !

بیا عباس بی تو باز غش کرد

و حتی هارد دیسکم هم کرش کرده

بیا ای عشق دات کام عزیزم

به پای تو دبلیو ها بریزم!

مرا در انتظار خویش مگذار

و یا ز اندازه ی آن پیش مگذار

بیا ای حاصل Search جهانی

بیا اجرا کن آن File نهانی

بیا در دل تو را کم دارم امشب

حدودا صد میگی غم دارم امشب

اگر آیی دعایت میکنم من

دعا تا بی نهایت میکنم من

اگر آیی دعای من همین است

و یا نقل به مضمون اش چنین است

مبادا لحظه ای Dc شوی یار

جدا از پای آن Pc شوی یار

مبادا نام من را پاک سازی

و کاخ آرزو را خاک سازی

بمان تا جاودان اندر دل من

بمان تا حل شود هر مشکل من

 

عباس کریمی   abbas_7163@yahoo.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد